środa, 4 lipca 2012

Z cyklu: zrób sobie coś ze starych dżinsów

Nie wiedziałam, że mam w domu ich aż tyle... Tym razem postanowiłam wyczarować etui, będzie ono pasowało do torebki, którą czaruję już od roku i jakoś mi słabo idzie. Mam na razie tylko korpus, bez pomysłu na podszewkę, zapięcie, uchwyt itp. ale wezmę się za nią.
Co będzie nam potrzebne do zrobienia etui?

Materiały i narzędzia:
tylna kieszeń dżinsów
zamek błyskawiczny
igła
nici
koronka
nożyczki

Jak to wykonać?
Bardzo prosto.

Wykonanie:
Z tylnej części spodni wycinamy kieszeń, zostawiamy 1 cm zapasu nad otworem kieszeni.



Wszywamy zamek błyskawiczny.
Z koronki wiążemy kokardkę i przyszywamy ja do przedniej części kieszeni.



Tak właśnie powstało etui na telefon. Można tę kieszonkę wykorzystać również jako portfel lub minikosmetyczkę.