poniedziałek, 17 grudnia 2012

Fioletowe rękawiczki

Gdzieś w tajnym archiwum zapodziało się zdjęcie tych oto rękawiczek. Wybaczcie wygląd gwiazdki, ale to pierwszy żakard w karierze, zeszłoroczny, więc widać niedociągnięcia.
Teraz na warsztacie mam szydełkowe rękawiczki... Ciekawe czy zdążę ze wszystkim co sobie zaplanowałam... Zobaczymy.
Nie lubię fioletowego koloru. Szczerze. Mam mało ubrań w tym kolorze. Jest jakiś smutny i mało twarzowy. Nie jestem dla niego tak pełna uwielbienia jak dla koloru zielonego, a w zasadzie szmaragdowego. Do kompletu z rękawiczkami powstał komin, ale może on innym razem, bo chciałam dołączyć opis jego wykonania.
Rękawiczki z gwiazdką
Zdjęcie jest zrobione telefonem komórkowym, trochę "ulepszone" w programie graficznym. Wiem, że niektórzy tak bardzo się przykładają do robienia "profesjonalnych" zdjęć. Choć ja często zauważam, że nie wystarczy dobry aparat, ale też odrobina manipulacji światłem i tłem. Tak szczerze mówiąc to maksimum możliwości aparatu mojej komórki. Nie będę tu nikogo przepraszać za jakość zdjęć, bo mnie się podobają takie surowe i brzydkie zdjęcia.
Pozdrawiam :)
.