środa, 19 stycznia 2011

Studniówkowe kolczyki

Życie ostatnio tak szybko się toczy, że nie mam czasu tu zaglądać...
Ale w biegu ostatniego tygodnia postanowiłam, że zapełnię pustkę ziejącą ostatnio z tego miejsca. A oto kolczyki, moje, zrobione przeze mnie. Moja siostra myślała, że kupiłam, ale nie miałam czasu chodzić po sklepach, więc rozpracowałam moje stare "perełki", jeszcze od matury i, po dodaniu kilku elementów, złożyłam nowe.
Wykorzystałam cztery sztuczne perełki, cztery małe diamenciki i dwa średnie diamenciki, kawałek cieniutkiej szarej wstążki, bigle , szpilki i haczyki i oto są: studniówkowe kolczyki. Jako osoba towarzysząca  telepatycznie dopasowałam się do stroju partnera, nie wiedziałam jak przyjdzie ubrany, ale ponieważ kolory w mojej kreacji były uniwersalne nie biło po oczach, że nie on nie ma koszuli w tonacji mojej małej czarnej.