poniedziałek, 22 kwietnia 2013

Spodenki w groszki

Zapewne was zaskoczyłam znów moją tytułową inwencją... Hah... no trudno. Spodenki w groszki... Groszki. Początkowo z tego materiału miała powstać sukienka, ale stwierdziłam, że to zbyt karkołomne. Bo gdzie bym w tym miała chodzić? Potem pomysł zaczął krążyć wokół spódnicy.... Hmm... Ten pomysł jednak wkrótce również "umarł", bo też bym w niej nie chodziła. W końcu zobaczyłam w nowym "Szycie krok po kroku" 1/ 2013 wzorzyste spodenki. Tak, takie chcę! No i uszyłam. Mają duże kieszenie i krój "bombkowy", jak to się nazywa inaczej? Mam jeszcze pomysł na bluzkę do tych spodenek, ale potrzebuję jeszcze czasu do zrealizowania tej koncepcji.
Jestem ogólnie rzecz ujmując zadowolona z efektu.
Teraz już bez romantycznych numeracji trzy zdjęcia.

Zdjęcie nr 1

Zdjęcie nr 2

Zdjęcie nr 3