poniedziałek, 13 czerwca 2011

Kolorowy szalik dla początkujących

Ja wiem, lato za pasem, właściwie już by się chciało być na wakacjach, a tu szal...
Robiłam porządek i wygrzebałam go z szuflady, taki niedokończony, żal mi się go zrobiło, więc się zlitowałam i go dokończyłam.
Instrukcja wykonania jest banalnie prosta. Nabieramy dowolną liczbę oczek na drut i przerabiamy same prawe oczka. Szal jest robiony na dość grubych drutach nr 8. Bardzo lubię ta druty, dobrze się nimi przerabia. Włóczka jest bardzo kolorowa, a nierówne oczka nie są skutkiem moich niedociągnięć technicznych, a po prostu fakturą nici, która raz jest gruba, a raz cieniutka i to daje taki właśnie efekt. Polecam tę włóczkę tym, którzy zaczynają się uczyć, bo nie musza się tak bardzo stresować, że oczka nie wychodzą im równe.


Ten szalik jest kompletem do Lentylkowej czapki, w przyszłości być może dołączą do nich kolorowe rękawiczki.
Pozdrawiam :)